Družina | zsmetis.cz 

Soukromá devítiletá

základní škola
se školkou

  • Kolíčkový den

    Naše škola se zapojila do charitativní veřejné sbírky Kolíčkový den, která má za cíl vybrat finanční prostředky na podporu dětí a mládeže s postižením a také šířit osvětu pro lepší komunikaci s lidmi s handicapem. V rámci vize "deti pomáhají dětem" se naši žáci osobně zapojili do prodeje kolíčků a mohli jsme tak do sbírky přispět částkou 12 337 Kč. :-)

  • Aktualizovaná galerie fotek

    Aktualizovali jsme galerii fotek. Mrkněte na novinky v Métis. :-)

  • Pro žáky 7., 8., 9. třídy - tělocvik

    Tělocvik v tomto školním roce vyučují v 7., 8. 9. třídě Iva Beyerová, Zuzana Libichová a Michal Holub. Budeme chodit cvičit ven, do tělocvičny "Na Balkán" a také do gymnastické tělocvičny. ZDE se vždy dozvíte aktuální informace k nejbližší hodině pátečního sportu a zdraví. :-)

Zobrazit starší novinky

Družina

Školní družina

Družina realizuje výchovně vzdělávací činnost ve výchově mimo vyučování formou odpočinkových, rekreačních a zájmových činností; umožňuje žákům přípravu na vyučování.

  • odpočinkové činnosti - mají odstranit únavu, zařazují se nejčastěji po obědě, popř. ráno pro žáky, kteří brzy vstávají a dále dle potřeby kdykoliv během dne.
  • rekreační činnosti - slouží k regeneraci sil, převažuje v nich odpočinek aktivní s náročnějšími pohybovými prvky. Hry a spontánní činnosti mohou být rušnější.
  • zájmové činnosti - rozvíjejí osobnost žáka, umožňují žákům seberealizaci i další rozvoj pohybových dovedností a poznání.
  • příprava na vyučování zahrnuje okruh činností související s plněním školních povinností, není to však povinná činnost ŠD.

Rámcový režim dne ŠD

  • 8:00 - 8:50 - příprava žáků na vyučování, hry
  • 12:40 - 14:45 - konec dopoledního vyučování, hygiena, odpočinkové činnosti (hromadné nebo jiné dle individuálního přání)
  • 14:45 - 17:00 - rekreační a zájmová činnosti, pobyt venku, vycházka, hygiena, odchody žáků, příprava žáků na vyučování

Vychovatelka při výběru zaměstnání přihlíží k počasí, může přihlédnout i k zájmu dětí a žáků v oddělení. Vždy však především vychází ze školního vzdělávacího programu.